Cara Potong Leher Baju Kurung Moden

+17 Cara Potong Leher Baju Kurung Moden References. Cara lukis pola potong kain baju kurung moden. Selamat datang ke channel saya, cik bunga.

Cara Potong Leher Baju Kurung Moden malaytru2
Cara Potong Leher Baju Kurung Moden malaytru2 from malaytru2.blogspot.com

Selamat datang ke channel saya, cik bunga. Ikut contoh pola kat bawah ni. Kepada yg dah subscribe tu, saya ucapkan terima kasih byk2 sebab sudi menyokong channel saya ini.

Cara Lukis Pola Potong Kain Baju Kurung Moden.


Perkongsian video ni adalah untuk. Campurkan 34 untuk lebihan jahitan. Look lovely in wonderful, traditional pola baju kurung moden from lazada.com.my.

Ikut Contoh Pola Kat Bawah Ni.


Ambil ukuran biii tangan atas katakan 8. Kepada yg dah subscribe tu, saya ucapkan terima kasih byk2 sebab sudi menyokong channel saya ini. Item:pola leher kanak kanak hingga dewasa saiz:

Selamat Datang Ke Channel Saya, Cik Bunga.


Belum ada Komentar untuk "Cara Potong Leher Baju Kurung Moden"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel